A velencei resort és spa, örömmel értesítette jövőbeli vendégeit, hogy június 18-tól újra fogad vendégeket. Megpróbáltam szaunázni a wellness részlegben, újból. Mert egyszer már nem sikerült…
Még a járvány előtt szauna jegyet váltottam, hogy elsősorban a finn szaunát élvezzem, vélhetőleg jó körülmények között. A szolgáltatás minőségével nem is lett volna baj, de éppen akkor egy verőlegény forma, jól meghízott tetovált ember a finn szaunában, elnyúlva a felső padon vakarta le magáról a koszt, hosszan, láthatóan. A sok kis barna gyürmelék szorgos halomban állt alatta,majd miután lemasszírozta a megizzadt mocskot magáról, kiderült, hogy alatta is. Majd miután, így „letisztálkodott”, zuhanyzás nélkül belemászott a merülő medencébe. Ezután többen, számtanuk szóltunk, hogy legalább zuhanyozni illenék, visszaszólt, hogy biztos buzik vagyunk azért nézzük őt. A koszt persze otthagyta ahol vakaródzott.
Én, mint vendég azonnal elmentem, mert amit láttam, az gusztustalan, egészségtelen. Az arra járó szauna alkalmazottnak is szóltam, de az úgy nem annyira érdekeltét a tapasztaltak.
A járvány után próbálkoztam még egyszer a, június 28-án a szaunával. Csak a bejáratig jutottam,kiderült, hogy készpénzzel nem fizethetek, csak kártyával. Az ott szolgálatot teljesítő fiatal nő meg kicsit felcsattant, miután firtattam a rendelet komolyságát.
-”Most nálunk meg ez van”. Az arrogáns hangszínt, nehéz írásban érzékeltetni.
Amúgy: a velencei spa honlapján ez a rendelkezés nem olvasható. Aki Budapestről vagy messzebbről jön az bukta a költségeket egy ostoba és valószínűleg törvénybe ütköző rendelkezés miatt.
Érthető, hogy törekszenek az online fizetéshez, de teljességgel nem zárható ki a készpénzes forgalom.
Nem tudom ki ennek a komplexumnak a vezetője, talán a neve nem is érdekes, de ez a szálloda, így Budapesthez közel megérdemelne egy olyan vezetőt, aki gondolkodik, nem vevő ellenes és a megoldásra törekszik.
Tanácsolnám mindenkinek, hogy jó messzire kerülje el ezt a wellness központot, legalábbis addig, amíg ez a főnökség hozza a döntéseket és nem válogatják meg jobban a személyzetet, akik a vendégekkel találkoznak.
Ottjártunkkor eléggé üres volt minden, így már érthető. Az ügyvezetőt a cégjegyzék szerint Bársony Péternek hívják...
Az ügyről értesítettük a megyei fogasztásvédelmi főosztályt is.
Menyhért Mészáros László